Át kell hidalni a tudáshiányt ahhoz, hogy hatékonyak legyenek a zöld címkék
2025. március 4. Prove - a világ vegán szemmel 
tovább a teljes receptért »
Nemcsak az egyes ételekhez köthető kibocsátási értékekkel kapcsolatban nyújt információt, de a döntéseinket is befolyásolhatja egy jól megszerkesztett fenntarthatósági címke. Holland és ausztrál kutatók vizsgálták, hogy mit lehet elérni egy átgondolt dizájnnal. Az egyik legjobb módja, hogy a vásárlókat a környezettudatosabb és fenntarthatóbb döntések felé tereljük, ha apró vizuális jelzésekkel, információmorzsákkal és egyéb módokon ,,noszogatjuk…
The post Át kell hidalni a tudáshiányt ahhoz, hogy hatékonyak legyenek a zöld címkék appeared first on Prove.hu.
| « Európa energiamixe zöldül, de Észak-Afrika torkán állva | 5 csicseriborsós recept a hummuszon túl » |
Receptek
Hírek
Éttermek
Blogok
Katalógus
Kedvencek
Kapcsolat

Szerintünk ez is ízleni fog
Legfrissebbek ugyaninnen

