

Át kell hidalni a tudáshiányt ahhoz, hogy hatékonyak legyenek a zöld címkék
tegnapelőtt Prove - a világ vegán szemmel
tovább a teljes receptért »
Nemcsak az egyes ételekhez köthető kibocsátási értékekkel kapcsolatban nyújt információt, de a döntéseinket is befolyásolhatja egy jól megszerkesztett fenntarthatósági címke. Holland és ausztrál kutatók vizsgálták, hogy mit lehet elérni egy átgondolt dizájnnal. Az egyik legjobb módja, hogy a vásárlókat a környezettudatosabb és fenntarthatóbb döntések felé tereljük, ha apró vizuális jelzésekkel, információmorzsákkal és egyéb módokon ,,noszogatjuk…
The post Át kell hidalni a tudáshiányt ahhoz, hogy hatékonyak legyenek a zöld címkék appeared first on Prove.hu.
« Európa energiamixe zöldül, de Észak-Afrika torkán állva | 5 csicseriborsós recept a hummuszon túl » |