Működik a Lidl taktikája: így sikerült növelni a vegán termékek értékesítését
2024. április 23. Prove - a világ vegán szemmel
tovább a teljes receptért »
A német Lidl a napokban jelentette be, hogy az árparitás bevezetését követően nagymértékben nőtt a vegán termékek értékesítése. A fehérjeátállásról szóló rendezvényen száznál is több piaci résztvevő, tudós és politikus vett részt. A fő téma a fehérjetermelés jövője és az állatjólét volt. Az áruházlánc továbbra is elkötelezett a fenntartható élelmiszerek mellett. A Lidl a fehérjeátállásról…
The post Működik a Lidl taktikája: így sikerült növelni a vegán termékek értékesítését appeared first on Prove.hu.
« Dupla epres csokoládés muffin (vegetáriánus, vegán) | Két, hazánkban is népszerű divatmárka is lebukott: brazil erdőket irtottak ki miattuk » |